O autorze
Ekspert personal brandingu & brandingu.

Pomaga przedsiębiorcom, menadżerom, specjalistom i ekspertom różnych branż, rozwijać ich biznesy, na bazie silnej marki. Silna marka jest własnym i niepowtarzalnym kanałem marketingowym, dzięki któremu buduje się grono wiernych klientów.

Prowadzi projekty z klientami indywidualnymi, pracując nad ich markami osobistymi. Pomaga im, na bazie własnego potencjału, zbudować markę osobistą, dzięki której będą mogli skutecznie kierować karierą zawodową, własnym biznesem i świadomie funkcjonować we współczesnym, konkurencyjnym świecie.
Pracuje z osobami, które są świetnymi specjalistami i ekspertami w swojej branży, ale nie wiedzą jak się „sprzedać”, jak obrócić swoje talenty i wiedzę w pieniądze, jak wyróżnić się i zakomunikować światu siebie i swoje usługi i produkty.

Współpracuje także z małymi i średnimi firmami, opracowując personalizowane strategie dla marki firmy, produktu, usługi.

Prowadzi również szkolenia i warsztaty, na których uczy jak skutecznie budować markę i korzystać z najskuteczniejszych narzędzi komunikacji.

Bazując na 17-letnim doświadczeniu, wykorzystuje praktyczną wiedzę z zakresu najnowszych narzędzi brandingu, marketingu, komunikacji, psychologii społecznej oraz storytellingu. Korzysta z metodologii diagnozowania talentów Extended DISC.

Jest praktykiem biznesu, menedżerem, doradcą, współzałożycielem kilku spółek, członkiem The Chartered Institute of Marketing.

Założyła i prowadzi z sukcesem projekt www.sukcesnaobcasach.com, którego celem jest uczenie i rozwijanie przedsiębiorczych kobiet oraz wspieranie w biznesie.

Występuje jako prelegentka podczas konferencji na terenie całego kraju. Pisze liczne artykuły publikowane w mediach. Jest laureatką Plebiscytu Kobieta Przedsiębiorcza 2015.

Szczegóły na www.wolyniecsobczak.com

Czy wiesz, co zrobić, aby Klienci przyszli właśnie do Ciebie, a nie do konkurencji?

sukces
sukces fotolia
Jesteś świetnym specjalistą w swojej dziedzinie i masz dobry produkt. Twoi Klienci są wszędzie, mijacie się co chwilę, szukają Twojego produktu czy usług. Jednocześnie masz silną konkurencję w swojej branży. Na kogo zwrócą uwagę? Kogo wybiorą?

Wyobraź sobie, że jesteś świetnym sprzedawcą czy specjalistą w jakiejś dziedzinie i masz świetne produkty / usługi, np.:
- ubezpieczenia, które każdy z nas kupuje
- kredyty, które wielu z nas ma lub za chwilę weźmie
- nieruchomości, przecież każdy z nas gdzieś mieszka
- wycieczki i podróże wakacyjne (zbliżają się, super! )
- skuteczne szkolenia
- innowacyjne narzędzia marketingowe
a także usługi prawne, finansowe, doradcze, informatyczne, fotograficzne, tłumaczenia, nauka języków obcych... można tak wymieniać bez końca.



Jesteś naprawdę w tym świetny , ale... jesteś jednym z wielu świetnych specjalistów w swojej dziedzinie. Twoi Klienci są wszędzie, mijacie się co chwilę, szukają Twoich usług. Na kogo zwrócą uwagę? Kogo wybiorą?

Czy wiesz, że masz w swoich rękach największy atut - siebie. Gdy do tego dołożysz silną, świadomie zbudowaną markę osobistą, wyróżnisz się z tłumu i odniesiesz sukces. Posiadając silną markę, nie musisz sprzedawać, bo Klienci sami chcą kupować od Ciebie.

Postaw na siebie, swoje nazwisko i własną, świadomie zbudowaną markę osobistą. Twoja marka osobista to Twój własny i niepowtarzalny kanał marketingowy, dzięki któremu zbudujesz grono oddanych klientów.

Silne marki są jak latarnie morskie, które świecą i wskazują drogę. To światło nigdy nie gaśnie. Aby utrzymać ten blask, silne marki wymagają stałych, długoterminowych, regularnych i pomysłowych działań.

Każdy jest wyjątkowy. Chodzi o to, żeby znaleźć to, co nas wyróżnia i czyni wyjątkowym, potem to właściwie opakować i regularnie komunikować światu!

Inspiracja dla Ciebie:
Przypomnij sobie, jak wyglądała Twoja praca pięć lat temu.
Zastanów się jak wygląda teraz.
Czy jesteś w stanie wyobrazić sobie Twoją pracę za kolejne 5 czy 10 lat?
Jedno jest pewne – będzie ona wyglądała zupełnie inaczej. Bo świat rozwija się w bardzo szybkim tempie, i to nie tylko za sprawą technologii, ale również nowych kompetencji i umiejętności czy innowacyjnych koncepcji.

Twoja praca i życie zawodowe w przyszłości zależy od tego, czy zaczniesz rozwijać swoją markę osobistą już teraz.
Trwa ładowanie komentarzy...